معرفی بازار کار تعمیرات موبایل و روش های درآمدزایی از آن
نوشته شده توسط : پریسا راد

اگر به دنبال شغلی پردرآمد هستید باید بگوییم که تعمیرات موبایل یکی از مشاغل پردرآمد در بازار کار امروز است. اگر چه برای موفقیت و درآمدزایی در این بازار می بایست دانش و مهارت لازم را داشته باشید اما با شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات موبایل می توانید به این مهارت دست یافته و پس از آن از درآمد خوبی برخوردار شوید. اگر به دنبال دوره آموزشی حرفه ای هستید توصیه می کنیم در دوره آموزش تعمیرات تخصصی موبایل آموزشگاه فنی برق ثبت نام نمایید.

در رابطه با بازار کار تعمیرات موبایل باید گفت، همانطور که می دانید امروزه موبایل جایگاه ویژه ای در زندگی بشر داشته و تقریبا در تمامی سطوح زندگی انسان نفوذ کرده است، به همین دلیل داشتن این وسایل از جمله ضروریات زندگی به شمار می رود. از آنجائیکه تعداد تلفن های همراه موجود در جامعه رقم زیادی است و همچنین خرابی و رفع عیب از این دستگاه ها عضوی جدانشدنی است . این موضوع نشان از بازار کار عالی و پردرآمد برای متخصصان تعمیرات موبایل می دهد.

در صورتی که علاقه مند به حضور در بازاکار تعمیرات موبایل و درآمدزایی در آن هستید، پیش از ورود ابتدا می بایست با شرایط بازار و عوامل تاثیرگذار در موفقیت در شغل تعمیرات موبایل آشنا شوید، در این مطلب به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

چگونه در شغل تعمیرات موبایل موفق شویم؟

با توجه به حساس و پیچیده بودن قطعات موبایل، تعمیرات این وسیله امری تخصصی بوده و نیازمند دانش و مهارت حرفه ای می باشد. در واقع باید گفت مهم ترین عامل برای موفقیت در بازار کار تعمیرات موبایل داشتن مهارت و دانش تخصصی در رابطه با تعمیرات موبایل است.

یک تعمیرکار حرفه ای موبایل می بایست با تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل های اندروید و آیفون و نحوه عیب یابی و رفع مشکلات آن آشنا باشد و این مهارت از طریق مشاهده فیلم های تعمیرات موبایل یا خواندن جزوه های مربوط به تعمیرات موبایل به دست نمی آید. در واقع باید گفت بهترین راه برای رسیدن به این مهارت شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات موبایل آن هم در آموزشگاهی حرفه ای می باشد. در واقع با حضور در دوره تعمیرات موبایل و فراگرفتن فن تعمیرات موبایل می توان یک حرفه و شغل آینده دار داشت.

اما برای شرکت در یک دوره تعمیرات تخصصی موبایل باید در انتخاب آموزشگاه مورد نظر نهایت دقت و توجه را به خرج داد. دوره تعمیرات موبایل امروزه توسط شرکت ها و آموزشگاه های مختلفی برگزار می شود و لازم است برای یادگیری اصولی این فن، به آموزشگاه تعمیرات موبایل مراجعه شود که از بهترین کادر آموزشی، ابزار و تجهیزات برای برگزاری دوره تعمیرات تخصصی خود استفاده می کنند. از آنجایی که هر روز مدل های جدیدی به بازار گوشی موبایل و تبلت ورود می کند در نتیجه لازم است که آموزشگاه هایی برای اینکار انتخاب شوند که به این مسئله مهم در انجام دوره آموزشی تعمیرات موبایل خود اهمیت می دهند.

برای شرکت در دوره های تعمیرات موبایل پیشنهاد می کنیم در دوره های آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی برق ثبت نام کنید.

علاوه بر داشتن تخصص و مهارت، قیمت گذاری مناسب برای انجام خدمات ، خوش قول بودن، سرعت عمل، ارائه خدمات با کیفیت، تبلیغات مناسب و غیره نیز از عوامل تاثیر گذار بر موفقیت در این شغل هستند.

بازار کار نصب دوربین مدار بسته و نحوه درآمدزایی

نصب دوربین مدار بسته پس از تعمیرات موبایل یکی از رشته های مهمی است که امروزه از رونق بالایی برخوردار است. امروزه وجود دوربین مدار بسته برای بسیاری از مراکز یک امر واجب است و تقریبا در تمامی مراکز اداری، تجاری، خدماتی، رفاهی و عمومی می توان این وسیله را مشاهده کرد، که این امر نشان از بازار کار خوب دوربین مدار بسته می دهد.

برای آن که بتوان وارد این بازار کار دوربین مدار بسته شد و به درآمدزایی پرداخت می بایست مهارت و دانش لازم در نصب انواع دوربین مدار بسته آنالوگ، آی پی، hd و غیره را داشت. بهترین راه برای رسیدن به این مهارت شرکت در دوره های آموزش دوربین مدار بسته است. در این دوره های آموزشی، آموزش صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته به صورت عملی آموزش داده می شود. 
البته برای آن که پس از گذراندن دوره آموزشی بتوانید وارد بازار کار شده و به کسب درآمد بپردازید توصیه می کنیم دوره نصب دوربین مدار بسته را در آموزشگاهی معتبر مانند آموزشگاه فنی برق سپری کنید.

چگونه در بازار کار نصب دوربین مدار بسته درآمدزایی کنیم؟

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر کسب درآمد و جذب مشتری در بازار کار نصب دوربین مدار بسته افزایش میزان تعاملات و ارتباطات است. برای اینکه در این شغل موفق شده و به درآمدزایی بپردازید می توانید با فروشگاه های دوربین مدار بسته و تجهیزات آن، مدیران ساختمان ها و ادارات، فروشگاه های قطعات الکتریکی و غیره تعامل داشته و از آن بخواهید شما را به مشتریان معرفی کنند.

همچنین می توانید در نرم افزارهایی مانند استاد کار، آچاره و غیره ثبت نام کرده و از طریق همکاری با آن ها به جذب مشتری بپردازید. می توانید در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته و در تلگرام یا اینستاگرام تبلیغات داشته باشید.

بازار کار دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری

امروزه پکیج های دیواری عضو جدانشدنی ساختمان های هستند و با توجه به افزایش تقاضا و جایگزینی آنها به جای دیگر لوازم گرمایشی مانند آبگرمکن و بخاری نصب و تعمیرات پکیج دیواری از بازار کار خوبی برخوردار است. ورود به بازار کار تعمیرات پکیج دیواری نیاز به سرمایه بسیار نداشته و باید گفت شرط لازم برای حضور در این بازار داشتن تخصص و مهارت است.

در واقع باید گفت تعمیرکار حرفه پکیج دیواری برای موفقیت در بازار کار پکیج می بایست دانش و مهارت لازم در تعمیر و عیب یابی انواع پکیج دیواری را داشته باشد و بهترین راه برای رسیدن به این مهارت شرکت در دوره های آموزش تعمیر پکیج دیواری در آموزشگاهی معتبر می باشد.

در این دوره آموزشی صفر تا صد مباحث مربوط به تعمیرات پکیج مانند مشکلات افت فشار پکیج دیواری، مشکلات شیر انبساط، هواگیری پکیج و بسیاری از موارد دیگر آموزش داده می شود.

دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری در سطوح مختلفی انجام می گیرد و شرکت های مختلفی نیز در زمینه انجام این خدمت فعالیت دارند. در نتیجه توصیه می شود برای حضور در دوره های آموزش تعمیرات پکیج دیواری مرکز آموزشی را انتخاب کنید که از پرسنل مجرب و بهترین ابزار ممکن استفاده می کنند. همچنین سطح کاری و مدرک ارائه شده نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم مراکز آموزش تعمیرات پکیج دیواری که لازم است قبل از حضور و ثبت نام در دوره ها، کیفیت مدرک آموزشگاه ها را از مراکز معتبر استعلام کرد، و مراکزی را انتخاب کرد که حتما زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور فعالیت دارند.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. از جمله پرطرفدارترین دوره های آموزشی این آموزشگاه عبارتند:

 

دوره تعمیر کولر گازی

دوره تعمیرات ایسیو

دوره تعمیر لوازم خانگی 

و بسیاری از دیگر دوره های آموزشی

بهترین مرکز برگزاری دوره تعمیرات تخصصی موبایل، پکیج و دوربین مدار بسته

در صورتی که به دنبال آموزشگاهی با سابقه و مجهز برای یادگیری مهارت های فنی و ورود به بازار کار هستید ما به شما آموزشگاه فنی برق را توصیه می کنیم. دوره های تخصصی برق و الکترونیک در مجتمع فنی برق برای تمامی افراد از سراسر کشور امکان پذیر است و تمامی داوطلبان می توانند برای شرکت در دوره مورد نظر خود در وب سایت رسمی این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com ثبت نام نمایند یا با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایند. کارشناسان این مرکز آمادگی دارند برای حضور موفق شما در دوره های آموزشی به شما مشاوره کاملا رایگان دهند.





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: